9 Mart 2017 Perşembe

Merhaba!

Bu yazinin basligini merhaba koydum. Niye? Cunku bayadir yazmamisim, unutmus olabilirsiniz bence beni :)

Bu blog isine ara vermeyeceksin arkadas. Bir kere yazmadin mi ara uzuyor da uzuyor. Elin bir sekilde ermez oluyor yazmaya. Hic sevmedigim sey.

Gecen gun kendimi ama simdi Izmiri yazmadan baska bir sey yazmayayim derken yakaladim. Sonra Sacmalama! dedim. Denizle birlikte benim 5 haftayi yazmam 5 ay bile surebilir. E ne yapacagiz? 5 ay blog mu yazmayacagiz? Catlarim heralde 5 ay blog yazmazsam :)

Gerci Izmirde 5 hafta yazmadim, catlamadim da. Hakikaten blog yazacak vaktim olmadi. Denize bakmaktan degil ama gezmekten. Uzerinize afiyet bir gezmisim Izmirde. Oh sefam olsun. Bebegimize yalniz baktigimiz aylardan sonra hakettim bence ben bunu. Kendime odul verdim yani :)

Simdi donduk kurkcu dukanina. Evet bir gidim daha zorlasti her sey. Cunku Deniz tabi ki Izmirdeki surekli ilgiye alisti. Hem de fena halde. Anneanne biraksin, dede alsin, dede biraksin Nilgun aneanne alsin. Dayilar, yengeler, halalar etrafinda pervane olsun. Aman simarsin cocuk ne yapalim, zaten surekli akrabalariyla degil. 

Simdi kaldik mi 3 basimiza. Evimizde oyle genis bir animasyon kadrosu mevcut degil. Suarelerde baba-anne ikilisi paslasiyoruz hadi. Matinelerde Gulcin tek kisilik dev kadro :) E cocuk bunaliyor tabi ayni insana baka baka :)

Insana ac yavrucak. Yolda belde kimi gorurse dikiyor gozunu. Cok fena. Bildiginiz kendine baktirana kadar gozunu ayirmiyor insanlarin ustunden. Izmirde Goncalar vardi, metrodayiz. Gozune universiteli genc bir cocugu kestirdi Deniz. Cocuk da arkadaslariyla konusuyor. Yok anacim cekmedi gozunu cocugun ustunden. E bakti tabi cocuk sonunda. Sen bizimkinde bir gulmeler bir cilveler :) Deli!

Aynisini burada da yapiyor. Gecen gun Denize oyuncak aldim sirada bekliyoruz. Oyalansin diye de cevirdim arabasini etrafa bakiyor. Bir ara bir baktim tum kasiyerler bize bakiyor. Niye? Bizimki gulucukler simarmalar. Allahtan ingiliz halki da cocuk seviyor, yoksa yanmistik. Hayir bakmaktan baska sans tanimiyor insanlara. Sapik gibi ayirmiyor gozunu ustlerinden cunku :)

Iste boyle boyle oyalaniyoruz. Beraber baharin gelisini bekliyoruz. Babasinin derslerinin bitisini bekliyoruz. O zaman iste tutmayin bizi :)

Baska ne yazayim bu uzun zaman sonra yazisina bilemedim. Siz bunu soyle bir merhaba olarak kabul edin. Ben sonra yine buralara gelecegim. Simdi musadenizle 30 dakikalik uykusundan uyanan Denizin yanina gideyim. 31 dakika uyumuyor arkadas. Icinde zaman sayaci mi var anlamadik gitti :)

2 yorum:

  1. Merhaba :)

    Gezin tabi ohh sefanız olsun.
    Kuzum herkese mavi boncuk dağıtıyor. Göz teması kuruyor. Kıyamam insansızlıktan demek ki :)

    YanıtlaSil
  2. Unutur muyuz hiç? Gözümüz yollarda kaldı. Merak da ettik bi şiy mi oldu diye.sağ salim dönmenize sevindim. Haziranda bekle bizi de İzmir...

    Ay evet kurulu saat gibiler. Bizimki de 40'ar dk uyuyor gün içindeki nap'lerde.Gece yatmasını erkene çekmeye çalışıyorum.9lara kadar getirebildik ama bu sefer de sabah erkenden uyanır oldu.

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi cekebilir

Related Posts with Thumbnails