11 Mart 2017 Cumartesi

Deniz'im 6 aylik


Deniz'im, canim kizim, kucuk bebegim, benim gulunce gozlerinin ici gulenim bugun 6 aylik oldu. 
6...
Bu sabah kalktim ve Deniz'e baktim. 6 ay once bu saatlerde evde Ozanla dogum dalgalarini karsiliyorduk diye dusundum. Sonra uzandim Deniz'imi kucagima aldim. O, dogdugunda avuclarimiza bile sigan minacik bebegim bu sabah doldurdu kucagimi. Ne kadar buyudugune bir kez daha sasirdim. 

Bu sabah 6 aydir her sabah oldugu gibi emzirdim Deniz'i. Arada yavasca yanaklarini oksadim. Bazen gozlerini acip bakti bana, bazen bakmadi emmeye devam etti. Dogdugu gun memeye tutunusunu getirdim gozlerimin onune. O minicik elleriyle bana dokunusunu dusundum. Deniz o sirada uzanip eliyle cenemi oksadi.  Ne cabuk buyudugune bir kez daha sasirdim.

Bu sabah 6 aydir her sabah oldugu gibi ellerimi saclarinda dolastirdim Denizimin. Ilk gunden beri sever kizim saclarinin oksanmasini. Bebek saclari dokuldu yerine yenileri bile geldi. Kafasinin arkasindaki yataga degen alan sacsiz kalmisti da orasi bile doldu. Ne de cabuk buyudu benim kizim diye huzunlendim bu sabah.

Bu sabah, 6 aydir her sabah oldugu gibi gazini cikardiktan sonra ensesinden optum kizimi. Mis kokusunu icime cektim. O ilk dogdugu zamanlarda gogsumde saatlerce yatisi geldi aklima. Ve simdi 5 dakika yerinde duramayisi. Buyudu benim kizim diye dusundum, gulumsedim.

Bu sabah, 6 aydir hemen hemen her sabah oldugu gibi Ozanla Deniz'i aramiza yatirdik oynadik onunla. Deniz bir Ozan'a bakti bir bana. Ilk gunlerdeki refleks gulusleri geldi aklima. Sonra Deniz'in bile isteye attigi kahkahalari doldurdu odamizi. Deniz guldu, Ozan guldu, ben guldum.

Bu sabah 6 aydir her sabah oldugu gibi cok sevdim Deniz'i. Hem de cok. Sanki bir onceki gunden bile daha cok. O'na bakarken, bebegimiz olmadan onceki "acaba o gelince nasil bir hayatimiz olacak?" diye dusunmelerim geldi aklima. Gozumden iki damla yas suzuldu yanaklarima. Onlari silerken gulumsedim.Tum kalbimle "cok guzel oldu hayatim seninle Denizim, iyi ki geldin" dedim.

Bu sabah Deniz 6 aylik oldu. Ben de 6 aylik anne oldum. 
Iyi ki dogdu Deniz'im.
Iyi ki geldi benim kizim...

9 yorum:

  1. Yarim senede yasadiklarina bak! Inanilmaz! Nice nice guzel aylara yillara <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hakikaten epi topu 6 ay ama oyle cok sey sigdi ki icine. hem de her gun bir oncekinin tipa tip aynisi gibiyken. cok garip, cok tuhaf. ama cok da guzel iste :)

      Sil
  2. Nice nice aylar, yıllar sağlıkla mutlulukla gelsin !
    Zaman o kadar çabuk geçiyor ki inanamayacaksın Gülçin , bir bakacaksın ki koskocaman olmuş senin o minik bebeğin güzel alımlı bir kadın olmuş ; yalnız o bebek kokusunu, ilk sözcükleri, adımları asla unutmayacaksın ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah nilgun ablacim zaman yavaslasa. gunler 100 saat olsa keske...

      Sil
  3. Maşalllaaaaaah çok güzelll

    YanıtlaSil
  4. Vay bebeğimiz büyümüş. Hem de nasıl güzelleşmis öyle. Anneli babalı neşeli mutlu sağlıklı huzurlu büyüsün. ..
    Bizim yerimize de biraz mincikla . :)

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi cekebilir

Related Posts with Thumbnails