20 Ocak 2017 Cuma

Challange! Ben de varim!

Yeliz bir challange'a katilmis. Ben de heves ettim! Hani eski blog zamanlari gibi yazayim istedim. Ne guzeldi o zamanlar. Bloglar basimizin taciydi. Her gun en az 1 saat blog okurdum. Zira yazilirdi. Kalmadi o eski gunler. Hala duzenli yazan bir elin parmagini gecmez artik. Ama bence bloglarin yeri bambaska. Her ne kadar ben de instagrami cdaha cok kullaniyor olsam da buranin tadi bambaska. Yaziyorum da elimden geldigiince. O yuzden bu mimi gorunce de katilasim geldi. 

Yalniz bendeki de ne cesaretse! Ben buraya ayzi ekliyorum ya, onlarin her birini yazmam 3 gunumu falan aliyor. E o zaman bu challange benim neyime acaba? Aman heves ettim iste. Gittigi yere kadar yazarim degil mi :)

Efendim chalange'in kaynagi burada. Dedigim gibi benim kaynagim Yeliz :) Her gun bir acip bakarim ne yazmis diye zaten :) Asagidaki sorulari cevaplayacagiz. 



Aslinda her gun bir soru ama ben firsat bulmusken yazabildigim kadar yazayim diyorum. Malum bebekli insanim. Artik yazim hatasi, cumle dusuklugu falan kusuruma bakmayin. Cala kalem, cok dusunmeden yazacagim. Cumle yarim falan kalmissa bilin ki Deniz uyandi ben kactim :) E haydi baslayalim :)

1. Bes sozcukle kendini anlat:
Zor basladi insafsiz! Sanirim ilk aklima gelenler sunlar:
- Calismayi seven - sanirim itirazimiz yoktur degil mi, dogurana kadar calismis bir insanim surada :)
- Inatci - Bu kismi Ozan, annem, babam falan eminim onaylayacaktir
- Arkadaslarina duskun - Onlarsiz olmaz!
- Iyimser - Ama bazen de cok kotumser  oluyorum orasi kesin
- Zor karar veren - Bu huyumdan nefret ediyorum!

Ilk aklima gelenler bunlar oldu. Ama aslinda burayi okuyanlara sormali. Siz Gulcin'i nasil bilirsiniz diye bence :)

2. Kalbini kazanmanin 5 yolu:
Is hayatinda isini iyi yapan, caliskan ve kimsenin arkasindan kuyu kazmayan insanlara kalbim acik. hatta boyle insanlari is arkadasligindan arkadasliga hemen geciriveriyorum ki bu profosyonel bir yaklasim mi emin degilim. Cok hirsli ve hirsindan dolayi baskalarinin ustune basarak yukselmeye megilli insanlariiysa hemen siliyorum Iste boyle.

Is disinda, iyi niyetli insanlara gonlum her daim acik. Nihayetinde iyi niyetle duruma yaklasiyorsa, benden sonrasi tufan demiyorsa ben o insani kalbimin bas kosesine aliyorum.

Ikincisi samimiyet sanirim. Oyle yapmacik yapmacik agiz burun kivirarak konusan insanlari sevmiyorum. Zaten bence herkesi de kalbime almama gerek yok su yastan sonra. Benim canim arkadasim dedigim herkes de cok sukur samimi :)

Ucuncusu beni dinleyen insanlar kalbimi kazaniyor. hayatta en sinir oldugum seylerden biri siz derdinizi anlatirken karsinizdakinin o da bir sey mi, ben var ya diye soze baslamasi. O da bana bir sey demek ki ne var dinlesen?

Baska sayamayacagim sanirim. Bu yastan sonra kendiyle barisik, etrafindakilerle yarismayan, iyimser, iyi niyetli, samimi herkes kalbimi kazanabilir. Ama dedigim gibi kalbimi herkesin de kazanmasi gerekmiyor artik bence. O yasa geldim yani, kriterler yukseldi :)

3. Hayatin bir kitap/film olsa, turu ve adi neolurdu?
Kesin, kesin, kesin romantik komedi olurdu :) Soyle ailesi ve arkadaslarinindan uzakta, sevgisinin pesinde bir kadin karakter. Ay tanidik geldi mi? Adi da bence "uzak da olsak beraberiz" falan gibi bir sey olabilirdi.

Ama bu arada ben daha once yazmistim benim hayatimin filmi cekildi zaten. Julie and Julia Project. Buyrum yazilmisi var efendim :)

Ah iste deniz uyandi haydi ben kacayim, bir baska boslukta sorulara devam etmek usere efendim.

Bu arada hakikaten sormak istedim Siz Gulcin'i nasil bilirsiniz :)

5 yorum:

  1. Hayatın tadını çıkarmayı bilen.

    YanıtlaSil
  2. Şahane olmuş senin de katılman :)
    Bloglar şenlendi azıcık...

    Dolu dolu derim mesela ben senin için :)))
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Seninle yüz yüze tanışmasam da yazdıklarının içtenliğinden uzun zamandır tanıdığım biri gibisin.çok iyi komşu olunur senle.bi de hayat ve sevgi dolu olduğunu düşünüyorum.küçücük şeylerden ne güzel mutluluklar devşiriyosun.

    YanıtlaSil
  4. Naif, hayat dolu, pozitif, dinamik. seni uzaktan tanidigim kadariyla :)

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi cekebilir

Related Posts with Thumbnails