23 Ocak 2017 Pazartesi

Challange 7 ve 8

Ben bunlari da yazayim da bir kenarda dursun o zaman :)

7. Eger bir hayvan olsaydin hangisi olurdun? 
Kedi karakterliyim ben. Boyle evimi benimseyeyim, degisiklikleri istemeyeyim, bana bir bolge ver orayi beleyeyim seveyim. Kedi karakterliyim iste.

Ama bir hayvan olsaydim kedi olmak istemezdim. Zaten insanligim da kedilik gibi, baska bir sey deneyebilirim.

Sanirim ben zurafa ya da fil olmak isterdim. Cunku Deniz;in dogumuyla farkettim ki bu bebek milleti bu iki hayvani cok seviyor. En azindan bizim evdeki! Deniz dogmadan once alt degistirme kosesine filli bir karton asmistim. Dandik bir sey. Bakin buraya da koyayim fotografini hatta. 


Deniz bu fillere bayildi! hata bir sure sonra rahat gorebilsin onlari diye yan duvara tasidik filleri. Yoksa geriye bakmaktan boynu agriyacakti cocugun. O fille ne agular ne babular konustu Deniz. Sonra oyun halisi aldik. Onunla da bir fil geldi. Yine bizimkinin yuzunde guller acti. Zurafalara da tepkisi su ana kadar ayni. Gerci kaplumbaga ve ahtapotu da seviyor. Yani anladim ki bu bebek turu hayvanlari seviyor. 

E o beni sevsin diye olacaksam da onun sevdigi hayvanlardan olayim bence :) Iyi olmaz mi :)

8. Bir dahaki hayatinda kim olmak isterdin? 
Bana bu soruyu gecen yillarda sorsaniz bulurdum bir cevap. Bir yazar olmak siterdim mesela. Kitaplari sevilen, deger goren bir yazar. 

Sonra belli bir kisi degil ama sesi guzel, cok guzel birisi olmayi isterdim. Hani boyle bulbul gibi sakiyanindan.
Iyi bir dansci, tiyatro oyuncusu da olmak isteyebilirdim. Sanirim benim gonlum hep sanatta.

Ama simdi, daha 4 aylik bir anneyken, ben bir dahaki hayatimda da sadece Deniz'in annesi olmak isterdim galiba. Cunku tum bed sesime ragmen ben sarki soyleyince Deniz dunyalari doldurucasina guluyor. Onun gozunde bulbul gibi sakiyorum sanki. Kafadan attigim hikayeleri buyuk bir dikkatle dinliyor. Degme yazarlardan cok ilgi goruyorum gozunde. Onu sandalyesine oturtup karsisina geciyorum ve dans ediyorum. Oyle egleniyor ki. Olmak isteyebilecegim her seyim sidi Deniz'in gozunde. O yuzden bin kere hayata gelsem, bin kere Deniz'in annesi olmayi isterdim tum gonlumle...

6 yorum:

  1. ☺💖Ne güzel söylemişsin yine ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam da oyle hissediyorum Nilgun abla. Yeter ki onun gozunde yeterince yapabilyim bazi seyleri :)

      Sil

Bunlar da ilginizi cekebilir

Related Posts with Thumbnails