5 Şubat 2017 Pazar

Challenge 10, 11



10. Asla unutmak istemedigin anin
4 aylik anneyiz daha diyoruz ama olmuyor bu sorular :)

Tabi ki Deniz'in dogumu su sira asla asla unutmak istemedigim bir an. Onun da cok sukur artik yazilmisi var :)

Bu arada cocukluk anilarimi seviyorum ben. Mesela anneannemde misir patlattigimiz bir tencere vardi. 

Bir sekilde anneannemin o tavada misir patlatip da benim de mutfagin kapisindan onu izledigimi hatirliyorum. Oyle sicacik bir an ki. Sonra anneannemle odaya gidiyoruz. Soba yaniyor. Muhabbet ediyoruz. Sonra kalkiyor anneannem oynamaya basliyor. Tin tin tini mimi hanim. Oyle tatli oynuyor ki. Boyle seyleri unutmamak istiyorum iste. Anneanemi cok ozluyorum. Oyle cok ozluyorum ki bazen. Ne guzel kadindin sen canim anneannem...

SOnra yine cocuklugumda babamin bir ara her pazar bizi gexmeye goturdugu bir donem vardi. Abim genelde gelmezdi de biz annem babam ben gezerdik. Cinili kosk diye bir yere yemege giderdik. O yemegin lezzetini unutmak istemiyorum. Bir de o arabada gecen saatleri.

Sonra Ozanla yaptigimiz tatiller. Zaten unutmayayim diye yazdim ya onlari. Iyi ki de yazmisim. Tam da dedigim gibi unutmadan yazayim, yazdikca mutlu olayim iste :)

11. Dolabindaki en eski kiyafet (fotografi ve anlami)
İngiltere'de oyle cok eski kiyafetlerim yok benim. Ama su ara ustumde olan bir t-shirt var. Turuncu bir t-shirt.

Bu t-shirtu ortaokuldayken anneme zorla aldirmistim. Su anda bile bana buyuk gelen bu t-shirtun bir beden kucugunun alinmasina asla izin vermemistim. Neden? Cunku ergendim ve cunku oyle salas giyinmek istiyordum. 

Asla canli renkler giymiyordum. Etek MI? Hadi canim olasi bile olamazdi. Elbiseyi konusmayalim bile! Varsa yoksa loft kotlarim ve ustune bu kocaman tshirtler.

Zavalli annecigim de kizi duzgun giyinsin diye ozenirdi. Kadin terzi! Otesi var mi yahu. Istedigimi istedigim anda dikebiliyor. Ama nerde kzi hicbir sey istemiyor. Meraklanmayin bu halim 1-2 yil surdu, sonra neler neler dikti annem bana. Halda kazak begenip, fotografini cekop anneme yolluyorum bunu bana yapiversene anne diye :)

Velakin o zamanlar oyleydim iste. Laf aramizda anneannem o dar loftlar yuzunden cocugum olmayacak diye pek korkuyordu. Simdi gokyuzunde rahatlamistir pamugum :)

Bir de allah razi olsun loft yaz aylari icin soft diye bir pantalon cikarmisti. Ayni model ama incecik kumastan. Sagolsun sayesinde bir serinlemistik. Yoksa ergen de olsan Izmir sicaginda o kot ustune bu devasa t-shirt kolay degil.

Ne manyakmisim yarabbim :)

1 yorum:

Bunlar da ilginizi cekebilir

Related Posts with Thumbnails